Wednesday, October 10, 2012

Isteri Gam Kemaluan Suami


Walaupun cerita ini sudah lama berlaku tetapi tetap menjadi pengajaran terutama kepada suami-suami diluar sana yang suka berlaku curang.

Tiga wanita yang berang kerana ditipu bertindak melekatkan kemaluan seorang lelaki, Donessa Davis di atas perutnya dengan menggunakan gam di sebuah motel di sini. Tindakan itu diketuai oleh isteri Davis iaitu Tracy Hood-Davis yang mengetahui perbuatannya yang meniduri beberapa wanita lain.

Hood-Davis menghubungi tiga wanita yang pernah tidur bersama suaminya iaitu Therese Ziemann, Wendy Sewell, dan Michelle Belliveau dan merancang untuk melekatkan kemaluan Davis dengan gam.

Ziemann kemudian menghubungi Davis supaya datang ke sebuah motel di Chilton, Amerika Syarikat (AS) dengan tujuan untuk mengurutnya. Davis turut membenarkan tubuhnya diikat dan matanya ditutup dengan kain. Ziemann kemudian membuka pintu motel itu bagi membolehkan Sewell dan Belliveau masuk dan mereka melekatkan kemaluan Davis.

Davis dibebaskan selepas dia menjerit manakala tiga wanita itu melarikan diri dengan mencuri telefon bimbit, dompet dan kereta lelaki itu.

Ziemann (kiri), Sewell (tengah) dan Belliveau.

-Agensi

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon